8 sierpnia, 2014
W ostatnim czasie nasza spółka portfelowa Duckie Deck wypuściła na rynek dwie nowe aplikacje: Duckie Deck With Teeth (http://duckiedeck.com/apps/with-teeth) i Duckie Deck Hungry Clipper (http://duckiedeck.com/apps/hungry-clipper). Obie gry mają za zadanie w prosty i przejrzysty sposób zobrazować najmłodszym znaczenie higieny w życiu codziennym.
Gra Duckie Deck With Teeth przekonuje dzieciaki do regularnego mycia zębów, natomiast Duckie Deck Hungry Clipper powstała z myślą o dzieciach nielubiących i bojących się obcinania paznokci. Obie aplikacje są dostępne w App Store, a niebawem także w Google Play.
Dobrą wiadomością jest również umieszczenie gry Trash Toys (http://duckiedeck.com/apps/trash-toys) wśród 9 aplikacji edukacyjnych w artykule Washington Post. Wyróżniona gra polega na tworzeniu uroczych bohaterów za pomocą przedmiotów codziennego użytku. Dziennikarze docenili aplikację za rozwijanie kreatywności wśród najmłodszych.
Poprzedni artykuł:
« Elastyczna rewolucja mPOS-ów Paymax
Następny artykuł:
Innowator Mazowsza »