Opowiedz nam o swoim pomyśle, a my zmienimy go w Twój biznes

Celem naszego działania jest pomoc innowacyjnym pomysłom w zaistnieniu na rynku. Oferujemy wsparcie finansowe i zapewniamy profesjonalną opiekę potrzebną pomysłodawcom do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej.

Sprawdź nas »
Zgłoś swój pomysł

Jak to działa?

Nabór pomysłów

Naszym celem jest odkrywanie nowych koncepcji na biznes. Na tym etapie Wasz pomysł podlega naszej wstępnej ocenie pod kątem technologicznym oraz rynkowym.

Preinkubacja

Składa się z 3 faz, podczas których pomysły zostają poddane głębszej analizie. Jej efektem jest szczegółowy biznesplan.

Inwestycje kapitałowe

Do tego etapu przechodzą tylko najbardziej obiecujące pomysły. W nowopowstającą spółkę
(tzw. spółkę portfelową)
inwestujemy do 200 000 euro.

Venture Capital

Jeśli Twój pomysł okaże się sukcesem, pomożemy Ci pozyskać dodatkowe środki finansowe.

5 najważniejszych komponentów determinujących sukces startupów to: innowacyjny pomysł, klarowna wizja i strategia, zespół pasjonatów, ogromna determinacja oraz mądrzy inwestorzy.

—Artur Racicki, CEO Social WiFi


Nasze spółki

Nasze spółki

Antikeye to portal tworzony dla kolekcjonerów zawodowych oraz amatorów z całego świata. Miejsce, w którym można zobaczyć trudno dostępne okazy muzealne oraz prywatne zbiory kolekcjonerskie. Miejsce wymiany informacjami na temat posiadanych przez użytkowników zbiorów, a także zasięgnięcia opinii fachowców na temat interesujących przedmiotów kolekcjonerskich. Model biznesowy spółki opiera się na zasadach B2C i związany jest z korzyściami czerpanymi z abonamentu płaconego przez użytkownika za dostęp do pełnej bazy danych zdjęć 2D, 3D oraz animacji 360 stopni, a także za możliwości jakie daje posiadanie konta na www.antikeye.com. Przewagą portalu nad formami tradycyjnego pozyskiwania wiedzy kolekcjonerskiej jest jego niska cena, szybkość, dostępność i podręczność.

Odwiedź spółkę: www.antikeye.com
Duckie Deck to spółka tworząca edukacyjne gry dla dzieci w wieku 2-5 lat. Projekt oparty jest na idei edutainment, czyli zrównoważonego połączenia nauki z zabawą. Aby jak najlepiej wykorzystać edukacyjny potencjał gier, każda z nich tworzona jest we współpracy z psychologami i pedagogami. Poza aktywnościami dla dzieci, Duckie Deck oferuje przydatne treści dla rodziców (artykuły, podpowiedzi pytań, które warto zadać dziecku oraz statystyki rozwoju poszczególnych umiejętności dziecka).

Gry i zabawy Duckie Deck budowane są w technologii, która pozwala na dostęp do nich poprzez przeglądarki internetowe, tablety, smartfony i Smart TV.

Platforma przeznaczona jest na rynek amerykański i wystartowała 13 czerwca 2012 roku podczas finału Launch Education & Kids w Microsoft Silicon Valley Conference Center, gdzie spośród 320 zgłoszonych projektów wybrano 30 najlepszych idei. Duckie Deck prezentował się tam jako jeden z 7 najbardziej innowacyjnych debiutów na świecie.

Odwiedź spółkę: www.duckiedeck.com
Ekoautonomia to producent i dystrybutor nowatorskich kominków grzewczych, umożliwiających redukcję i racjonalizację zużycia energii dostarczanej przez tradycyjne nośniki oraz nowatorskie wykorzystanie odnawialnych źródeł energii (OZE). Dzięki niskiej emisyjności tlenku węgla, kominki spełniają najwyższe wymagania normy europejskiej w klasie tzw. GREEN ENERGY (Zielonej Energii), a ich trwała konstrukcja umożliwia spalanie wszystkich rodzajów paliw.

Spółka rozwija również sprzedaż na polskim rynku urządzeń OZE łączonych w zintegrowane systemy grzewcze i energetyczne.

Oferta firmy Ekoautonomia obejmuje przygotowanie projektu instalacji, usługi doradcze oraz dobór odpowiednich elementów zintegrowanej instalacji, ich kompletację i dostawę bezpośrednio do klienta. Skuteczność rozwiązań zastosowanych przez spółkę została potwierdzona na rynku niemieckim.

Odwiedź spółkę: www.ekoautonomia.pl

EventB2B to innowacyjna platforma internetowa przeznaczona do organizacji wirtualnych oraz hybrydowych eventów np. targów, konferencji czy szkoleń.

Oferta EventB2B dotyczy tak rynku B2B, jak i B2C – platforma wspiera wszystkie strony imprez targowych (organizatora, wystawców i odwiedzających), umożliwia wymianę informacji, prezentację produktów i usług oraz komunikację pomiędzy uczestnikami wirtualnych wydarzeń. W przypadku wydarzeń hybrydowych EventB2B stanowi pomost pomiędzy wydarzeniami odbywającymi się w realnym miejscu i czasie a usługami dostępnymi w wirtualnej rzeczywistości.

Siła przekazu marketingowego EventB2B jest zwiększona poprzez funkcje networkingu i mediów społecznościowych.

Platforma została użyta po raz pierwszy podczas Targów Kielce w 2012 roku, zapewniając dialog pomiędzy odwiedzającymi a wystawcami. Uczestnicy mogli zapoznać się z programem wydarzenia, mapą terenu targów, a dzięki wirtualnej teczce zbierać elektroniczne wersje materiałów informacyjnych.

Odwiedź spółkę: www.eventb2b.pl

FlyTech Solutions jest młodą i prężnię rozwijającą się firmą, dostarczającą na potrzeby rynku cywilnego innowacyjne systemy bezzałogowe, oparte na bezzałogowych statkach powietrznych. Wśród zastosowań można wymieniać m.in. patrolowanie dróg, wykonywanie geodezyjnych zdjęć lotniczych, monitorowanie imprez masowych, wykrywanie pożarów lasów czy niebezpieczne misje wojskowe.

Obecnie firma FlyTech Solutions rozwija nowoczesny system obserwacyjny oparty na dwóch modelach samolotów bezzałogowych własnej konstrukcji. Dodatkową działalność firmy FlyTech Solutions stanowi tworzenie specjalistycznego oprogramowania na potrzeby małego lotnictwa, m.in. aplikacje: FoxPlanner, (planowanie zrzutów szczepionek) czy Flight Planning Solutions (wspomaganie tworzenia i składania planów lotu).

5 czerwca 2013 r. na Małopolskich Targach Innowacji w Krakowie firma FlyTech jako jedni z nielicznych zostali wyróżnieni przez Marszałka Województwa Małopolskiego otrzymując nagrodę w postaci statuetki, za innowacyjność przedsiębiorstwa.

Odwiedź spółkę: www.flytechuav.pl
Sales Market jest właścicielem serwisu e-commerce outbud.pl, umożliwiającego sprzedaż materiałów budowlanych na zasadzie outletu. Serwis ten jest alternatywnym kanałem zakupu materiałów budowlanych.

Sales Market, dzięki połączeniu propozycji wielu przedsiębiorstw, dostarcza pełną ofertę materiałów budowlanych na korzystnych warunkach (w cenach niższych lub równych cenom dostawców).

Serwis umożliwia porównywanie ofert na materiały wykończeniowe i budowlane, jest też źródłem informacji na temat produktów oraz lokalizacji oferujących je sklepów.

Odwiedź spółkę: www.outbud.pl
SentiOne to narzędzie do monitoringu i ochrony wizerunku marki w internecie, pozwalające w kilka sekund sprawdzić ilość i zabarwienie emocjonalne wypowiedzi internautów na dany temat (osoby, marki, firmy, usługi).

SentiOne jest narzędziem dla firm, instytucji i osób zainteresowanych monitorowaniem swojego wizerunku w internecie, a także doskonałym narzędziem pracy dla agencji PR, marketingowych czy interaktywnych.

Klient SentiOne ma do dyspozycji intuicyjny panel, a wyniki analiz są prezentowane w przystępnej formie i łatwo można je wyeksportować do innych programów.

Odwiedź spółkę: www.sentione.pl

Social WiFi to spółka technologiczna założona 7 marca 2013 roku przez Artura Racickiego (CEO) i Tomasza Wysockiego (CTO).

Usługa Social WiFi jest platformą kontaktu pomiędzy miejscami udostępniającymi darmowe WiFi a ich klientami - zapewnia interakcję, umożliwia przesyłanie informacji o promocjach i nadchodzących eventach, a także przeprowadzanie ankiet.

Do przekształcenia WiFi w taką platformę komunikacji, wystarczy podłączenie Social WiFi Boxa. Dzięki niemu klienci, którzy będą chcieli skorzystać z darmowego Internetu, zostaną poproszeni o zalogowanie się za pomocą serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Google ID, LinkedIN lub adres e-mail. Pozwoli to na dalszą komunikację między właścicielami hotspotów a klientami.

Z Social WiFi mogą skorzystać wszystkie miejsca udostępniające darmowe WiFi, m.in. restauracje, bary, hotele, centra handlowe, lotniska, kina, ośrodki sportowe, organizatorzy imprez masowych, urzędy czy stacje benzynowe.

Odwiedź spółkę: www.socialwifi.pl
Tequila Games to studio poświęcone tworzeniu darmowych, społecznościowych gier na urządzenia mobilne.

Młodą spółkę, zbudowaną na fundamentach Tequila Mobile, wyróżnia doświadczenie, talent wyjątkowych ludzi oraz wypracowane w boju know how.

BattleFriends, czołowa marka Tequila Games, przyciąga miesięcznie setki tysięcy graczy dzięki prostym zasadom, atrakcyjnej grafice oraz naciskowi na grę z przyjaciółmi.

Poprzez regularne aktualizacje istniejących produktów i nieustającą pracę nad nowymi tytułami, firma systematycznie rozwija przyjacielską relację z graczami w każdym wieku.

Odwiedź spółkę: www.tequilamobile.com/
Harimata to technologia rozpoznawania wzorców zachowań oraz ich kontekstu na podstawie informacji z urządzeń mobilnych użytkownika. Wzorce te pozwalają na wnioskowanie o emocjach użytkownika, jego otoczeniu, a nawet wczesne diagnozowanie niektórych chorób i dolegliwości. Zbierane informacje są w pełni anonimowe - sposób poruszania urządzeniem, pozycja względna, pomiar natężenie światła, itd. Dzięki temu prywatność użytkowników zostaje w pełni zachowana.

Informacje otrzymane z rozpoznanych wzorców zachowań pozwalają na skierowanie produktu do szerokiej grupy odbiorców. Umożliwiają one zaawansowane i szerokie targetowanie kontekstowe poprzez dostarczanie informacji jak czuje się użytkownik, jak się zachowuje, w jakim miejscu się znajduje, jakie są okoliczności, jakiej jest płci i w jakim wieku, etc. Ponadto rozpoznawanie wzorców może być użyte do wczesnego rozpoznawania autyzmu u dzieci, choroby Parkinsona i innych. Są to cenne dane zarówno dla chorych, jak i szpitali i ośrodków terapeutycznych.

Odwiedź spółkę: www.harimata.co
Przedszkolowo.pl powstało, by świat przedszkolaków był łatwiejszy! A będzie taki, gdy przedszkolne informacje będą łatwo dostępne dla rodziców. Umożliwiamy nauczycielom prowadzenie darmowej i prostej w obsłudze strony internetowej przedszkola - by na bieżąco przekazywali informacje rodzicom. Zyskują jednocześnie możliwość wymiany doświadczeń z innymi nauczycielami prowadzącymi strony. Rodzicom ułatwiamy wybranie przedszkola dla swojego dziecka - udostępniając łatwą w obsłudze wyszukiwarkę, połączoną z obszernym katalogiem przedszkoli w Polsce.

Odwiedź spółkę: przedszkolowo.pl
szczegóły wkrótce
Paymax to narzędzie do realizacji transakcji finansowych przy użyciu urządzeń mobilnych.

Usługi Paymax polegają na wprowadzeniu tzw. mPOS (mobile POS) - akceptacji płatności (karty płatnicze, płatności mobilne) na urządzeniach mobilnych (smartphone/tablet). Usługa może zastąpić tradycyjny terminal do akceptacji kart (jeśli znajduje się w punkcie sprzedaży), lub umożliwić akceptację płatności tym małym merchantom, którzy nie mieli wcześniej takiej możliwości.

Rynek docelowy to małe i średnie przedsiębiorstwa (tzw. mali merchanci) działający w następujących segmentach rynku, nie obsługiwanych do tej pory przez Agentów Rozliczeniowych:
  • małe punkty sprzedaży,
  • sprzedaż mobilna,
  • sprzedaż sezonowa,
  • sprzedaż na terenie sklepu, tzw. "przeskakiwanie kolejki do kasy".
Klientami, partnerami biznesowymi są spółki działające w obszarze: telekomunikacji, bankowości, agentów rozliczeniowych, sprzedaży detalicznej.

Bezpośrednia konkurencja działająca obecnie na rynku europejskim to: iZettle, mPowa, SumUp, Payleven, Adyen oraz Monitize, z tego firma Payleven działa na rynku polskim.

Model biznesowy polega na zarabianiu na prowizji od transakcji realizowanych kartami płatniczymi, sprzedaży urządzeń wspomagających proces akceptacji oraz usługach dodanych dla merchantów.

Odwiedź spółkę: www.paymax.pl
Projekt CustomTop.eu to serwis on-line wykorzystujący autorskie narzędzie informatyczne – WORKSHOP, umożliwiające zaprojektowanie własnego produktu odzieżowego.

Serwis skonstruowany jest w sposób przedstawiający użytkownikowi wszystkie możliwości produkcyjne projektu, co pozwala na kompleksowe zaprojektowanie unikalnego produktu odzieżowego. Głównymi produktami serwisu są koszulki lub bluzy stanowiące zarazem podstawowe produkty wielu marek odzieżowych. Klientami CustomTop.eu są ustabilizowane już marki odzieżowe jak również młode i świeże projekty a rynkiem docelowym Europa a w szczególności kraje Unii Europejskiej.

Odwiedź spółkę: http://customtop.eu
Infado to producent innowacyjnej aktywnej kolumny głośnikowej realizującej koncepcję one-box-hi-fi.

Aktywne kolumny głośnikowe Infado to produkt łączący wysoce zaawansowane technologie audio oraz szerokie możliwości, które daje wykorzystanie plików komputerowych jako nośnika na potrzeby odtwarzania dźwięku najwyższej audiofilskiej jakości.

Domowy zestaw hi-fi w wydaniu Infado składa się tylko z jednego urządzenia – pary kolumn głośnikowych, które zastępują 4 elementy tradycyjnego toru audio. Parametry techniczne odtwarzania dźwięku są daleko poza zasięgiem tradycyjnych kolumn głośnikowych ze względu na zastosowanie zaawansowanych algorytmów matematycznych DSP korekcji naturalnych niedoskonałości głośników i wzmacniacza.

Produkt Infado jest skierowany zarówno do audiofili, jak i do wszystkich entuzjastów muzyki, dla których istotna jest gwarancja wysokiej jakości dźwięku połączona z ogromną wygodą słuchania muzyki z plików. Celem Infado jest pozycjonowanie produktu na półce cenowej dostępnej nie tylko dla wąskiego grona zamożnych klientów.

Więcej szczegółów o technologii na stronie: www.infado.com
Szopuje jest nowatorskim serwisem łączącym funkcje społecznościowe oraz zakupowe. Użytkownicy mogą odkrywać najnowsze trendy zakupowe, tworzyć listy wymarzonych produktów, dzielić się nimi ze znajomymi oraz kupować taniej produkty, których szukają. Partnerzy handlowi serwisu wiedzą, czego szukają użytkownicy i dzięki tej wiedzy mogą również zaoferować specjalne, niższe ceny osobom zainteresowanym ich ofertą.

Szopuje umożliwia sklepom dotarcie z ofertą do sprofilowanej grupy użytkowników. Przewagą platformy nad tradycyjnymi serwisami zakupowymi jest także system rekomendacji osób, które znamy i lubimy. Kto najlepiej wie, co warto kupić, jeśli nie nasi znajomi?

Szopuje jest serwisem bezpłatnym dla użytkowników i partnerów handlowych.

Odwiedź spółkę: www.szopuje.pl
Buku.pl to serwis pełniący rolę internetowego asystenta dla rynku nieruchomości w Polsce. Serwis agreguje ogłoszenia dotyczące sprzedaży lub wynajmu z różnych źródeł i wyświetla je według określonych wcześniej przez użytkownika preferencji.

Osoba szukająca docelowej nieruchomości wskazuje idealne dla niego parametry (cena mieszkania, liczba pokoi, itp.) oraz odległości od ważnych dla niego punktów na mapie (praca, dom, szkoła dziecka, itp.). Użytkownik za pomocą właściwych suwaków sam decyduje o znaczeniu (wadze) kryteriów.

W efekcie serwis wyświetla najlepsze oferty dostępne na runku nieruchomości w wybranym wcześniej sąsiedztwie. Buku.pl eliminuje duplikaty oraz ogłoszenia nieaktualne. System traktuje poszukiwanie oferty jako proces ciągły i na bieżąco proponuje nowe ogłoszenia pasujące do określonego wcześniej zapytania, automatycznie powiadamiając użytkownika o zmianach za pomocą spersonalizowanych mejli alertowych.

www.buku.pl
Ufnal Guitars nieprzerwanie od 35 lat zajmuje się produkcją gitar dla bardzo wymagających muzyków. Gitary są przygotowywane na indywidualne zamówienie. Ich wygląd, dobór elementów jak i brzmienie zależą bezpośrednio od zamawiającego klienta. Instrumenty Ufnal Guitars to małe dzieła sztuki. Liczy się każdy detal wpływający na brzmienie jak i wygląd. Gitary są wykonywane indywidualnie z wyselekcjonowanego, najlepszego drewna, z użyciem topowych komponentów. Z ręki założyciela, Mirosława Ufnala, nie wyszły jeszcze nigdy dwie identyczne gitary. Każdy muzyk dostaje swój unikatowy instrument.

Oferta spółki jest skierowana do muzyków w Polsce, Skandynawii, Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz innych krajów UE. Rynek docelowy dla marki Ufnal w segmencie „custom shop” to głównie profesjonalni muzycy szukający indywidualnego brzmienia, ale również pasjonaci gitar, osoby lubiące pięknie wykonane instrumenty, dbające o brzmienie, dla których gra na gitarze jest pasją.

Muzycy, którzy używają lub używali gitar marki Ufnal to m.in.: Piotr „Dziki” Chancewicz, Tomasz „Sooloo” Solnica (zespół Mech), Piotr Baron (zespół Banda i Wanda), Jarosław Kisiński (Sztywny Pal Azji), Piotr „Peter” Łukaszewski (Ptaky, Fuzz).

Ufnal Guitars chce być postrzegany jako dostawca gitar niekonkurujący z wielkimi koncernami (jak Fender, Gibson, Ibanez, Yamaha, Cort, PRS), lecz z mniejszymi producentami wysokiej klasy gitar takimi jak Harr, Nick Huber, Ritter PRS i Suhr.

Ufnal Guitars to dostawca wysublimowanych instrumentów z atrakcyjną ceną w stosunku do zagranicznej konkurencji.

Firma ma zarabiać głównie na sprzedaży gitar i przetworników własnej produkcji oraz serwisowaniu instrumentów. Spółka chce stać się w ciągu najbliższych miesięcy drugim producentem gitar w Polsce. Celem Ufnal Guitars jest szersze wejście na rynek europejski gdzie są duże oczekiwania wobec jakości instrumentów i gdzie można walczyć o uzyskanie wysokich marż przy sprawnej realizacji zamówień i utrzymaniu niskiego poziomu kosztów generowanych w Polsce.

Dane kontaktowe: Grzegorz Ufnal, tel.: +48 501 412 165, mail: info@ufnalguitars.com

EvoKids.pl to platforma z produktami i rozwiązaniami dającymi wsparcie dla rodziców zainteresowanych wspomaganiem rozwoju swoich dzieci i/lub eliminacji problemów na różnych etapach rozwoju i wychowania.

Platforma będzie zawierała dwa rodzaje produktów i rozwiązań:

Diagnozujące:

a. testy do samodzielnego wykorzystania przez rodziców/opiekunów,

b. testy dla profesjonalistów (psychologów).

Wskazujące opcje rozwiązań:

a. narzędzia wspomagające rozwój:

- obszarów deficytowych,

- mocnych stron dziecka,

b. bazy informacyjne (ośrodki psychologiczne, miejsca oferujące zajęcia dodatkowe),

c. krótkie filmy “Porady ekspertów”,

d. zdalne konsultacje z psychologiem.

Całość będzie się opierała o stronę internetową, gdzie udostępniane będą testy oraz za pomocą której rodzice/opiekunowie a w późniejszym etapie również psychologowie będą generowali automatyczne raporty do zrealizowanego narzędzia. Rynek docelowy to rodzice dzieci w wieku 0-15 lat (grupa docelowa pierwszej fazy projektu), biorąc pod uwagę wyłącznie miasta powyżej 50 tys. Mieszkańców to ponad 2 mln dzieci. Testy powinno się realizować jeden raz na sześć miesięcy. Produkty z kategorii ‚rozwiązań‘ wdrażanie w drugim etapie realizacji będą dodatkowym źródłem zysku generowanym dzięki tej samej grupie docelowej. Źródłem zysku będzie sprzedaż testów on-line, sprzedaż filmów „porady ekspertów”, konsultacje on-line i telefoniczne oraz sprzedaż testów dla psychologów.Głównymi kanałami dystrybucji będzie strona internetowa, ale również żłobki, przedszkola oraz szkoły. A także placówki oferujące zajęcia dodatkowe oraz programy partnerskie. Obecnie na rynku nie występuje bezpośrednia konkurencja oferująca produkty i rozwiązania tego typu. Wszystkie testy dostępne w Internecie albo są mało wartościowe albo badają zupełnie inne obszary.

Dane kontaktowe:

EvoKids Sp. z o.o.

ul. Dąbrowskiego 48

41-500 Chorzów

Dominika Matczak

d.matczak@evokids.pl

Jesteśmy pierwszą internetową agencją zatrudnienia dla studentów i uczniów. Pośredniczymy w zlecaniu przez firmy prac on-line, prac dorywczych, praktyk i staży przez Internet. Dla młodych osób Inclick.pl to „Pas startowy do przyszłej kariery”, pomoc w zdobywaniu doświadczenia, testowaniu swoich umiejętności na realnym rynku pracy i dorabiania podczas studiów. Pracodawcom dajemy możliwość szybkiego zlecania prac jednej lub wielu osobom naraz bez formalności związanych z podpisywaniem umów czy z rozliczeniami, z gwarancją zapłaty za efekt, jak również rekrutowania młodych pracowników po wcześniejszym ich przetestowaniu.

Odwiedź spółkę: https://inclick.pl

Revenue Group dostarcza technologie wspierające sprzedaż. W portfolio produktów wchodzą systemy AdCarousel, Virtuose, Shoppouse oraz sieć reklamowa nativeleads.net

AdCarousel jest systemem do optymalizacji kreacji reklamowych. Dzięki nowoczesnym algorytmom pozwala podnosić wskaźniki efektywności, prowadzić wielowymiarowe testy kreacji oraz przedłużyć „czas życia kreacji”.

Virtuose, platformy do zarządzania leadami, korzystają czołowe polskie instytucje finansowe. Pozwala ona kompleksowo zarządzać tzw. lejkiem sprzedaży oraz szczegółowo kontrolować efektywność prowadzonych działań e-marketingowych. Virtuose w przejrzysty i intuicyjny sposób i co najważniejsze w czasie rzeczywistym daje możliwość  śledzenia ROI  kampanii.

Shoppouse jest rozwiązaniem dedykowanym branży e-commerce, a w szczególności małym podmiotom prowadzącym samodzielnie działania reklamowe w mediach społecznościowych. Shoppouse jest aplikacją na Facebooka, która w kilku krokach pozwala użytkownikowi definiować grupy docelowe i tworzyć dedykowane im kampanie składające się z kilkuset wariantów kreacji. Automatycznie generowane raporty pozwalają sprawnie zarządzać budżetem reklamowym bez konieczności zatrudniania wyspecjalizowanej agencji.

Sieć nativeleads.net zajmuje się dostarczaniem kontekstowo dopasowanych leadów. Wykorzystując tematyczne formularze oraz natywne treści, proponuje użytkownikom dopasowane do ich zainteresowań programy afiliacyjne. Obecnie w Polsce żadna z wiodących agencji performance marketingu nie zbiera w ten sposób leadów.

Z produktów Revenue Group korzystają nie tylko globalne domy mediowe i agencje kreatywne, ale także klienci bezpośredni i czołowi polscy wydawcy internetowi. Do tej pory realizowaliśmy kampanie dla kilkudziesięciu podmiotów, w tym m.in. Allegro, Credit Agricole, Cyfrowy Polsat, PLL LOT, Orange, Pepco, Play, Super-Pharm,  Wezyr Holidays.

Odwiedź spółkę: http://revenuegroup.pl/

Tworzymy system optymalizujący procesy ubezpieczeń poprzez informatyzację wszystkich elementów procesu, zwiększamy rentowność użytkowników systemu (pośredników), skracamy czas prezentacji i porównania ofert wszystkich Towarzystw Ubezpieczeniowych oraz skracamy czas zawarcia ubezpieczenia.

Odbiorcą naszego systemu są pośrednicy ubezpieczeniowi działający w oparciu o tradycyjny model współpracy z kilkoma (2-4) Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.

Pośrednicy ubezpieczeniowi, do których dedykowany jest nasz system nie są w stanie sprostać konkurencji większych pośredników, gdyż pracując w tradycyjny sposób nie są w stanie odpowiedzieć na rosnące potrzeby Klientów takie jak: czas obsługi, profesjonalne doradztwo, pełna oferta dostępna na rynku, nowoczesne kanały komunikacji, mobilność. Korzystając z naszego systemu mały pośrednik ubezpieczeniowy otrzymuje wszelkie narzędzia przewidziane dla dużych organizacji, staje się nowoczesnym doradcą ubezpieczeniowym posiadającym najlepszą możliwą ofertę na rynku.

Nasza konkurencją są inni duzi pośrednicy ubezpieczeniowi jednakże realizują oni rozwój poprzez tworzenie placówek stacjonarnych.

Chcemy zarabiać na prowizji od przychodu wypracowywanego przez naszych partnerów (pośredników ubezpieczeniowych) oraz na dodatkowej prowizji wypłacanej przez Towarzystwa Ubezpieczeniowa związanej z wypracowywaniem dużych wolumenów sprzedaży.

Jesteśmy obecnie start-up’em jednakże pracujemy na rynku już od 14 lat.

Nano Games to studio gier założone w 2009 z siedzibą w Krakowie.

nano-games.com

Inwestorzy Prywatni

Sieć Inwestorów Prywatnych (Aniołów Biznesu) Ainot Business Angels Network powstała z potrzeby wsparcia najmłodszych spółek na wczesnym etapie inwestycji oraz w okresie ich dynamicznego wzrostu. Skupione w jednym miejscu unikalne kompetencje w zarządzaniu i strategicznym planowaniu rozwoju, wiedza biznesowa z różnych branż, doświadczenie oraz kontakty rynkowe - tworzą platformę współpracy z naszymi obecnymi i potencjalnymi pomysłodawcami. Najbardziej obiecujące przedsięwzięcia mogą liczyć również na ustrukturyzowane wsparcie finansowe i operacyjne.

Obecnie zrzeszamy kilkudziesięciu zaangażowanych merytorycznie i finansowo Inwestorów Prywatnych - autorów sukcesów rynkowych wielu krajowych i zagranicznych spółek. Oprócz pozytywnej energii łączy nas wspólna pasja tworzenia. W swoich działaniach wykorzystujemy najlepsze doświadczenia i relacje wypracowane przez wiele lat w ramach warszawskiej grupy AINOT i krakowskiej grupy Satus. Nie ustajemy wspólne w wysiłkach, aby we wszystkim co robimy wyróżniała nas jakość i profesjonalizm.

Pracujemy w otwartej formule. Jeśli Twoja wiedza i doświadczenia biznesowe są zahartowane, nie wahaj się do nas dołączyć!

Kto za tym stoi?

Ernest Wawryniuk

Członek zarządu AINOT i rad nadzorczych spółek. Magister prawa na Uniwersytecie Warszawskim oraz absolwent studiów podyplomowych z zarządzania firmą według standardów MBA na SGH. W wolnych chwilach swój czas dzieli między dwie pasje - fotografię i siatkówkę. ernest.wawryniuk@ainot.pl

Maciej Wieloch

Członek zarządu AINOT odpowiedzialny za umowy inwestycyjne i wejścia kapitałowe. Ponadto doktor nauk ekonomicznych i pracownik Instytutu Bankowości SGH w Warszawie. Interesuje się m.in. nowymi technologiami, kolarstwem i historią warszawskiej Pragi. maciej.wieloch@ainot.pl

Piotr Kupczak

Prezes Zarządu Ainot Business Angels Network. Absolwent studiów doktoranckich w zakresie finansów a także Menedżerskich Studiów Podyplomowych Zarządzania Firmą w programie MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. W czasie wolnym interesuje się sportami górskimi i nurkowaniem piotr.kupczak@ainot.pl

Aktualności

18 sierpnia 2015 10:08

Innowator Mazowsza

PEŁNE INNOWACJI MAZOWSZE – KOLEJNI MOGĄ SIĘGAĆ PO TYTUŁ INNOWATORA

  innowator mazowsza

Przedsiębiorcy i młodzi naukowcy znów mają możliwość pochwalenia się swoją pomysłowością. Ruszyła VII edycja konkursu Innowator Mazowsza. Poza nagrodami pieniężnymi laureaci mogą liczyć na nagrody ufundowane przez partnerów konkursu. Dotychczasowe edycje pozwoliły wyłonić w sumie 32 wybitnych naukowców i 21 firm odważnie inwestujących w innowacyjne rozwiązania. Termin składania wniosków w tym roku upływa 30 września.

 

Według ostatnich danych GUS* w 2013 r. mazowieckie przedsiębiorstwa chętniej niż w poprzednich latach wdrażały innowacje organizacyjne i marketingowe. O 2 proc. wzrosło stosowanie takich nowych rozwiązań w przedsiębiorstwach przemysłowych, a o 3,4 proc. – w usługowych. Wciąż jednak na tego typu działania decyduje się mniej niż 10 proc. firm. Unia Europejska chętnie dofinansowuje zarówno badania, które pozwalają rozwijać gospodarkę, jak i projekty, dzięki którym firmy stają się jeszcze bardziej konkurencyjne. Również samorząd Mazowsza od siedmiu lat propaguje ideę przełamywania sztampowego myślenia. Stworzony przez samorząd województwa mazowieckiego w 2008 r. konkurs to inicjatywa, dzięki której prezentowane są i nagradzane badania oraz innowacyjne sposoby na podniesienie jakości firm.

 

W ubiegłym roku docenione zostały m.in. nowatorski, ekonomiczny i ekologiczny system bezspoinowej konstrukcji budynków opracowany przez firmę HCH Sp. z o.o. (system oparty jest na unikalnym, ekonomicznym w produkcji zestawie prefabrykatów budowlanych z perlitu, które łączy się ze sobą w sposób precyzyjny bez użycia żadnych dodatkowych spoiw); nowoczesny program komputerowy służący do usprawniania funkcji ruchowych i poznawczych – Neuroforma stworzona przez Titanis Sp. z o.o. oraz innowacyjny, modułowy system piecy piekarskich FORNEXT firmy ESMG Sp. z o.o. .

 

Naukowcy otrzymali nagrody za swoje prace naukowe – np. dotyczące systemów sensorycznych i metod przetwarzania sygnałów w wykrywaniu uszkodzeń (Szymon Gontarz), dotyczące procesu zgazowania i spalania otrzymanego gazu (Kamil Kwiatkowski) czy na temat oceny ukrwienia mózgu z wykorzystaniem czasowo-rozdzielczego pomiaru fluorescencji podczas napływu i klirensu optycznego środka kontrastującego.

 

Dobry przykład jest zawsze inspiracją, a nagrodzony dobry przykład to dodatkowa motywacja do sięgania po innowacyjne rozwiązania – mówi o idei konkursu marszałek Adam Struzik. – Od początku konkursu mamy dwie kategorie – przedsiębiorców i naukowców, ale tak naprawdę te dwa obszary muszą się przenikać, żeby proponowana innowacyjność miała sens. Nagradzamy takie prace doktorskie, które nie są jedynie ideami, a zawierają pomysły i wyniki badań, które mogą być wdrażane, które da się zastosować, unowocześniając to, co dotychczas. Również nagradzane firmy to takie, które do codziennej działalności nie podchodzą z rutyną, które szukają nowych rozwiązań, a przez to rozwijają się i inspirują innych.

 

W konkursie mogą brać udział młodzi naukowcy i przedsiębiorcy z województwa mazowieckiego. W kategorii Młoda Innowacyjna Firma mogą startować przedsiębiorcy, którzy prowadzą na Mazowszu firmę z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, ale ich firma istnieje nie dłużej niż 10 lat. Prezentowane innowacje mogą być nowymi produktami lub usługami, nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, organizacyjnymi i marketingowymi usprawniającymi bieżącą działalność biznesową. Co ważne – oceniane będą tylko takie, które stosowane są nie dłużej niż 5 lat. W tej kategorii przewidziane nagrody to: za I miejsce – 25 tys. zł, za II miejsce – 15 tys. zł, za III miejsce – 10 tys. zł (wszystkie kwoty to kwoty brutto).

 

Kategoria Innowacyjny Młody Naukowiec przeznaczona jest dla młodych, kreatywnych naukowców z Mazowsza w wieku do 39 lat, którzy zakończyli przewód doktorski lub mają stopień doktora (uzyskany w ciągu ostatnich 3 lat). Oceniane będą prace zawierające innowacyjne, a jednocześnie praktyczne rozwiązania. W tej kategorii nagrody główne to 15 tys. zł za I miejsce, 12,5 tys. zł za II miejsce, 10 tys. zł za III miejsce (również wszystkie kwoty to kwoty brutto).

 

Poza tym laureaci obu kategorii będą mogli liczyć na nagrody dodatkowe od partnerów konkursu, którymi są Agencja Promocyjna INVENTOR Sp. z o.o., Atfin Sp. z o.o., Business Centre Club, 4 CF Sp. z o.o., Instytut Kreowania Przedsiębiorczości Sp. z o.o., Instytut Mechaniki Precyzyjnej, Mazowiecki Inkubator Technologiczny Sp. z o.o., Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji oraz Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP.

 

Termin składania wniosków upływa 30 września. Wzorce formularzy odpowiednich dla poszczególnych kategorii dostępne są na stronie konkursu:

http://www.innowacyjni.mazovia.pl/innowator-mazowsza/vii-edycja-konkursu

 

Wypełnione i podpisane wnioski aplikacyjne z dopiskiem „Innowator Mazowsza” – kategoria Młoda Innowacyjna Firma lub Innowacyjny Młody Naukowiec można składać osobiście lub wysyłając pocztą na adres:

 

Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Al. Solidarności 61

03-402 Warszawa

 

W sprawach informacyjnych proszę o kontakt z pracownikami Wydziału Innowacyjności Departamentu Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie odpowiedzialnymi za realizację projektu, w szczególności z Panią Edytą Dul-Pałaszewską (tel.: (22) 59-79-950, edyta.dul@mazovia.pl) oraz z Panią Kamilą Milewską (tel.: (22) 59-79-793, kamila.milewska@mazovia.pl).

 

Honorowy patronat nad konkursem objął Marszałek Województwa Mazowieckiego.

 

 

* Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w latach 2011-2013, GUS, Informacje i opracowania statystyczne, Warszawa 2014.

 

 

 

Marta Milewska

Rzeczniczka Prasowa

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego

tel. 22 59 07 602, kom. 510 591 974

e-mail rzecznik@mazovia.pl

 

8 sierpnia 2014 14:08

Nowości Duckie Deck

W ostatnim czasie nasza spółka portfelowa Duckie Deck wypuściła na rynek dwie nowe aplikacje: Duckie Deck With Teeth (http://duckiedeck.com/apps/with-teeth) i Duckie Deck Hungry Clipper (http://duckiedeck.com/apps/hungry-clipper). Obie gry mają za zadanie w prosty i przejrzysty sposób zobrazować najmłodszym znaczenie higieny w życiu codziennym.

10552581_708582915863426_1105260385408129431_pop

Gra Duckie Deck With Teeth przekonuje dzieciaki do regularnego mycia zębów, natomiast Duckie Deck Hungry Clipper powstała z myślą o dzieciach nielubiących i bojących się obcinania paznokci. Obie aplikacje są dostępne w App Store, a niebawem także w Google Play.

Hungry Clipper

Dobrą wiadomością jest również umieszczenie gry Trash Toys (http://duckiedeck.com/apps/trash-toys) wśród 9 aplikacji edukacyjnych w artykule Washington Post. Wyróżniona gra polega na tworzeniu uroczych bohaterów za pomocą przedmiotów codziennego użytku. Dziennikarze docenili aplikację za rozwijanie kreatywności wśród najmłodszych.

1 sierpnia 2014 17:08

Elastyczna rewolucja mPOS-ów Paymax

mobilna drukarka Paymax

Prowizja maleje wraz ze wzrostem obrotów

22 lipca 2014 r. jedyny polski dostawca rozwiązania mobilnej akceptacji płatności mPOS – Paymax – jako pierwszy na rynku wprowadził elastyczną ofertę, gwarantującą zwrot części prowizji za płatności dokonywane kartą. Oferta opiera się na prostej zasadzie – im wyższe obroty, tym niższa prowizja. Rewolucja na polskim rynku płatności dokonywanych kartą polega na zwrocie w gotówce części prowizji wszystkim akceptantom, których obroty przewyższają 4 145 zł.

Stawki prowizji maleją po osiągnięciu kolejnych progów obrotu aż do stawki 1,45%. Przy obrotach powyżej 100 000 złotych miesięcznie, prowizje od transakcji dokonywanych mPOS-ów Paymax będą jeszcze niższe, ustalane indywidualnie dla dużych akceptantów. Prowizja od transakcji to jedyny koszt, ponieważ rozwiązanie mPOS sprzedawane przez Paymax nie wymaga żadnych opłat czynszowych.

„Dzięki naszemu autorskiemu systemowi rozliczeniowemu, jakim nie dysponuje żadna inna firma na polskim rynku mPOS, mamy możliwość ustalania indywidualnych stawek za akceptację płatności. Dlatego wraz ze wzrostem obrotów prowizja sukcesywnie maleje, co oznacza, że akceptanci będą co miesiąc otrzymywali na konto zwrot części prowizji w zależności od wielkości sprzedaży opłacanej przy użyciu kart. Dzięki temu uniwersalna oferta Paymax będzie automatycznie dopasowywać się do biznesu każdego klienta” – wyjaśnia prezes Paymax, Łukasz Kiniewicz.

Szczegółowe informacje na temat malejącej prowizji za akceptację płatności przyjmowanej przy pomocy mPOS-ów Paymax można znaleźć na witrynie firmy dzięki tzw. „suwakowi”, który w czytelny sposób pokazuje, w jaki sposób zmniejsza się prowizja, kiedy obroty rosną (http://paymax.pl/pl/cennik/).

Paymax poszerzył również swoją ofertę o przydatne akcesoria. Nowością jest mobilna drukarka, która łączy się ze smartfonem wykorzystując bezprzewodową technologię Bluetooth. Dzięki niej na życzenie klienta płacącego kartą można wydrukować potwierdzenie transakcji. To kolejna, trzecia już forma potwierdzenia transakcji dokonywanej w terminalach Paymax – oprócz wydruku możliwe jest również wysłanie potwierdzenia SMS-em lub e-mailem. Drukarka ma niewielkie rozmiary, posiada także metalowy zaczep do paska i – podobnie jak mPOS-y Paymax – doskonale sprawdza się jako urządzenie mobilne. Kolejną nowością jest niewielka stacja dokująca do ładowania PIN-Pada Paymax, którą można podłączyć bezpośrednio do sieci elektrycznej lub do komputera, przez łącze USB. Koszt ładowarki to 159 zł netto, koszt drukarki – 499 zł netto.

Rozwiązanie Paymax umożliwia dokonywanie akceptacji płatności kartami dzięki wykorzystaniu aplikacji na smartfony, które za pomocą technologii Bluetooth łączą się z mobilnymi PIN-Padami, służącymi do zatwierdzania transakcji. Korzystanie z rozwiązania nie wymaga ponoszenia żadnych opłat czynszowych, typowych dla tradycyjnych terminali obecnych na rynku. Całkowity koszt uruchomienia mPOS Paymax zamyka się z chwilą zakupu PIN-Pada. Od transakcji przyjmowanych przez sprzedawców, będzie naliczana jedynie prowizja uzależniona od obrotu.

18 lipca 2014 16:07

Sukcesy SentiOne

10500580_801713346528667_8515273162538608755_n

To był pracowity czas dla SentiOne. Spółka oprócz 2. urodzin ma na swoim koncie sporo nowych osiągnięć. Niżej skrót najważniejszych z nich.

Na początku lipca SentiOne wkroczył na rynek holenderski. Kilka dni temu w Eindhoven powołano do życia spółkę SentiOne Nederland i tym samym oficjalnie rozpoczęto dystrybucję usługi na tym rynku.

Co więcej, 17 czerwca SentiOne zostało nagrodzone podczas gali Mikroprzedsiębiorcy Roku 2014. Firma została wybrana spośród 272 kandydatów i otrzymała wyróżnienie w kategorii START. Konkursowi organizowanemu przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy patronowali Prezydent RP Bronisław Komorowski oraz Wicepremier i Minister Gospodarki Janusz Piechociński.

18 czerwca SentiOne oraz 5 innych startup’ów zaprezentowało się w Rzymie podczas sesji zorganizowanej przez Ambasadę RP. Inicjatywa powstała we współpracy z jednym z włoskich akceleratorów przedsiębiorczości – LUISS Enlabs i Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. Dzięki sesji inwestorzy i właściciele startup’ów z Włoch mieli szansę na bliższe poznanie działalności polskich spółek technologicznych.

Z kolei 30 czerwca odbył się OVH World Tour 2014. Jest to impreza umożliwiająca spotkanie z ekspertami, którzy przedstawiają ciekawe przedsięwzięcia i opinie na temat innowacyjnych projektów. Sukcesem zakończył się występ Michała Brzezickiego (Head of Technology SentiOne), który w ramach wydarzenia zaprezentował jak w praktyce wygląda zastosowanie serwerów SentiOne.

23 czerwca 2014 16:06

Wystartowało buku.pl – internetowa wyszukiwarka nieruchomości

logo_buku_72dpi

16 czerwca 2014 zadebiutował buku.pl, nowy serwis na rynku nieruchomości online. Jest to internetowa wyszukiwarka, która agreguje i porównuje setki tysięcy ogłoszeń dotyczących sprzedaży lub wynajmu nieruchomości, a następnie wyświetla je na liście w nieprzypadkowym porządku.

Serwis korzysta z autorskiego algorytmu, który przetwarza wiele różnych parametrów (w tym odległości od wybranych punktów na mapie), aby zarekomendować użytkownikowi najlepsze oferty we wskazanym przez niego sąsiedztwie.

Buku.pl umożliwia wyszukiwanie nieruchomości, domów lub mieszkań w dowolnym miejscu w Polsce. Internauta sam zaznacza na mapie interesujący go obszar za pomocą punktorów lub odręcznego markera. Następnie wskazuje najważniejsze kryteria wyszukiwania takie jak cena, metraż lub liczba pokoi. Parametry te są przeliczane i porównywane w czasie rzeczywistym, a później prezentowane użytkownikowi przy uwzględnieniu dodatkowych informacji jak np. data dodania ogłoszenia, lokalizacja.

Każdy parametr ma w buku.pl swoją wartość i wagę. Serwis nie prezentuje wyników zero – jedynkowych, a wyświetla oferty, których średnia ocena znajduje się blisko oczekiwań klienta.

Wyszukiwarka nagradza ogłoszenia kompletne i odejmuje punkty tym ofertom, które są niechlujne lub pozbawione istotnych danych.

Buku.pl eliminuje też oferty nieaktualne oraz zestawia w jednym miejscu te, które się powtarzają (tzw. duplikaty). Proces wyszukiwania traktuje w sposób ciągły, informując zalogowanego użytkownika o zmianach w zapisanych przez niego listach wyszukiwania i prezentując nowe ogłoszenia za pomocą wygodnego systemu powiadomień.

Niewątpliwym atutem buku.pl jest fakt, iż agreguje on ponad milion najbardziej atrakcyjnych na krajowym rynku ofert nieruchomości. Partnerami wyszukiwarki zostały znane i cenione przez internautów serwisy znajdujące się od lat w czołówce rankingu oglądalności. Są nimi m.in. otodom.pl, dom.gratka.pl, domiporta.pl, gumtree.pl, szybko.pl i bezpośrednio.com. Na liście Partnerów znajdują się również agencje i pośrednicy nieruchomości działający na terenie całej Polski, firmy Homebroker, Emmerson i Indepro.

Ogromnie cieszy nas i mobilizuje współpraca z liderami rynku nieruchomości online w naszym kraju. Wbrew pozorom, nie konkurujemy ze sobą, gdyż celem buku.pl nie jest publikowanie własnych ofert nieruchomości, a jedynie agregowanie ich i wyświetlanie w standardzie, który premiuje jakość, szybkość i wygodę użytkowania – mówi Tomasz Plata, CEO serwisu i jeden z jego pomysłodawców. – Wyszukiwanie nieruchomości powinno być dla Kowalskiego łatwym i przyjemnym doświadczeniem. Gwarantuję, iż używanie buku.pl takim właśnie będzie – dodaje Plata.

W gronie pomysłodawców i twórców projektu znajdują się także Artur Racicki i Tomasz Wysocki, znani na rynku online twórcy spółek Social WiFi i Pozytywnie.pl. Od grudnia 2014 roku inwestorem buku.pl są AINOT (Akcelerator Innowacji NOT) i SATUS Venture. – Zainwestowaliśmy w projekt, który niesie obietnicę nowej jakości na rynku nieruchomości online – mówi Ernest Wawryniuk, członek zarządu AINOT i przewodniczący Rady Nadzorczej buku.pl. – Nie małe znaczenie miał działający skutecznie prototyp serwisu, z którym zgłosili się do nas pomysłodawcy oraz skład samego zespołu o różnych zawodowych doświadczeniach i jednocześnie uzupełniających się kompetencjach – podsumowuje Wawryniuk.

Kolejnym etapem rozwoju serwisu będzie planowana jesienią aplikacja buku na urządzenia mobilne.

5 czerwca 2014 13:06

Paymax: sukces rynkowych testów autorskiego rozwiązania mPOS

transakcja_OK

Dobiegła końca ostatnia seria testów systemu mobilnych akceptacji płatności Paymax. Finalnym sprawdzianem, poprzedzającym wprowadzenie na rynek mobilnych terminali mPOS Paymax, była procedura rynkowych prób prowadzonych w punktach sprzedaży.

Testy obejmowały zarówno funkcjonalność aplikacji na telefon, mobilnych PIN-Padów, jak również zbudowanego od podstaw przez Paymax systemu rozliczeniowego. Trwały od startu komercyjnego firmy, który miał miejsce w kwietniu br., aż do końca maja. Ostateczna weryfikacja sprawności rozwiązania Paymax została przeprowadzona w bardzo zróżnicowanych warunkach w: tradycyjnych sklepach, punktach usługowych, restauracjach, kawiarniach, taksówkach, a także w sprzedaży bezpośredniej.

Mobilne terminale Paymax zrealizowały kilkaset transakcji na łączną kwotę blisko stu tysięcy złotych. Klienci płacili głównie kartami debetowymi, rzadziej kredytowymi, w większości Visa i MasterCard. Wartość transakcji dokonanych przy wykorzystaniu czytników kart Paymax najczęściej mieściła się w przedziale 50-350 złotych, choć realizowano również znacznie wyższe transakcje, liczone w tysiącach złotych.

„Chcieliśmy mieć całkowitą pewność, że nasz system jest już w pełni gotowy do działania. Zdecydowaliśmy się na ostatnie próby w takich punktach sprzedaży, w których występują najbardziej wymagające warunki korzystania z terminali płatniczych. Dużo klientów, wiele transakcji w sporym natężeniu i konieczność obsługi zróżnicowanych kart płatniczych sprawiają, że wybrane przez nas punkty były idealnym środowiskiem, by sprawdzić PIN-Pady, aplikację i system informatyczny” – podsumowuje Łukasz Kiniewicz, prezes zarządu Paymax.

Wcześniej pomyślnie przeprowadzony test rozwiązania na żywo, został wykonany przez Visa Europe w Londynie. Był on ostatnim z warunków wymaganych przez organizacje płatnicze, od których uzależniony był start komercyjny pierwszego polskiego systemu akceptacji mPOS.

Testy komercyjne czytników mPOS potwierdziły ich kluczowe walory użytkowe – poręczność, małą wagę oraz trwałość baterii, zdolnej do obsługi nawet do 500 transakcji bez konieczności ładowania.

„Korzystamy z systemu Paymax w naszej restauracji Instalacje Art Bistro działającej w Zamku Ujazdowskim w Warszawie. Rozwiązanie jest niezwykle intuicyjne dla użytkowników, umożliwia naszym pracownikom przyjmowanie płatności kartami niezależnie od tradycyjnych terminali płatniczych, zarówno na terenie lokalu, jak i w części zlokalizowanej na zewnątrz, co znacząco usprawnia pracę kelnerów” – mówi Dominika Bruszewska-Woch, współwłaścicielka Instalacje Art Bistro.

Terminale Paymax wkrótce trafią do punktów sprzedaży prowadzonych przez małe i średnie firmy, których dotychczas nie było stać na dzierżawę tradycyjnego terminala oraz prowizję za obsługę transakcji.

„Nasz system wyeliminował największe wady tradycyjnych terminali – terminale Paymax są w pełni mobilne, praktyczne, trwałe i nie trzeba za nie płacić comiesięcznego czynszu, jak w przypadku tradycyjnych rozwiązań. W odróżnieniu od konkurencji – jako jedyni dostawcy mPOS w Polsce – mamy możliwość regulowania prowizji za obsługę kart w zależności od obrotu. Bezpieczeństwo systemu Paymax potwierdziły liczne sprawdziany w środowisku testowym, a ostateczną weryfikację przyniósł test w warunkach komercyjnych, czyli w takich punktach sprzedaży, dla których stworzyliśmy system Paymax” – dodaje Tomasz Sowiński, wiceprezes zarządu Paymax.

W czerwcu rozwiązanie mPOS stworzone przez Paymax zostanie wprowadzone do sprzedaży na polskim rynku. Oferta będzie skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy dotychczas nie przyjmowali płatności kartą, takich jak: prowadzący małe sklepy lub działalność sezonową, kupcy na targowiskach, taksówkarze, kurierzy, usługi fachowe w domu u klienta, dostawcy i wolne zawody.

Większym firmom Paymax zaoferuje indywidualne oferty uzależnione od wielkości obrotu. Obecnie trwają negocjacje z kilkoma dużymi podmiotami, zamierzającymi wdrożyć w swoich sieciach sprzedaży system płatniczy zbudowany przez Paymax.

3 czerwca 2014 18:06

I Forum Inwestycyjne AINOT – networking, coaching, mentoring

30 maja br. w hotelu Windsor Palace Hotel & Conference Center w Jachrance odbyło się I Forum Inwestycyjne AINOT, które było podsumowaniem projektu „Zwiększenie liczby innowacyjnych przedsiębiorstw poprzez dwuetapowe wsparcie pomysłodawców projektów innowacyjnych”, realizowanego przez AINOT w latach 2010-2014, w ramach Działania 3.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Działalność funduszu w obszarze seed capital będzie kontynuowana w ramach projektu Infini, współfinansowanego ze środków NCBiR w działaniu Alfa Bridge.

IMG_5612

Spotkanie otworzyli Włodzimierz Hausner (FSNT NOT), odczytując list Ewy Mankiewicz-Cudny (Prezes FSNT NOT), Krzysztof Bełech (Prezes Zarządu Satus Venture) oraz Michał Łukaszewski (Prezes Zarządu AINOT).

Projekty swoich spółek portfelowych, w 5 minutowych wystąpieniach, zaprezentowali: Tomasz Plata z buku.pl, Kamil Bargiel i Bartosz Baziński z SentiOne, Błażej Kalisz z CustomTop, Tomasz Han z Duckie Deck, Michał Wojas z FlyTech Solutions, Michał Jarmołkowicz z Harimaty, Paweł Piwowarski z Infado, Adam Pabiś z Kinetic Centrum Nowoczesnej Audiologii, Łukasz Kiniewicz z Paymax, Maciej Ryś z Przedszkolowo.pl, Paweł Stępień z Sales Lift, Bartłomiej Śliwiński z Sales Market, Artur Racicki z Social WiFi, Krzysztof Witko z Szopuje oraz Grzegorz Ufnal z Ufnal Guitars.

Między prezentacjami uczestnikom Forum pamiątkowe zdjęcie zrobił samolot bezzałogowy spółki FlyTech Solutions.

150m_obiektyw18mmE2

W programie zaplanowano również praktyczne szkolenie księgowo-controllingowe a po części szkoleniowej odbyło się spotkanie integracyjne.

Na pełną fotorelację z Forum zapraszamy na www.facebook.com/ainotpl

11 maja 2014 20:05

AINOT i SentiOne nagrodzeni na VI Europejskim Kongresie Gospodarczym

W dniach 7-9 maja, w Katowicach, odbył się VI Europejski Kongres Gospodarczy. To czołowe wydarzenie ekonomiczne po raz kolejny zgromadziło czołowe postaci życia gospodarczego i politycznego z Europy Centralnej. W konferencji wzięli udział m.in. premier Donald Tusk, były przewodniczący Parlamentu UE – Jerzy Buzek, komisarze UE, przedstawiciele rządów z Europy i świata oraz zarządy największych firm. Kongres to forum wymiany myśli, debat nad kluczowymi wyzwaniami stojącymi w ostatnich latach przed europejską gospodarką i politykami. W tym roku jednym z najważniejszych nurtów tematycznych był temat promocji i wsparcia przedsiębiorców.
Wśród zwycięzców konkursu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości znalazł się fundusz AINOT, nagrodzony w kategorii „Innowacyjna Instytucja Otoczenia Biznesu”. W kategorii „Innowacyjny projekt – technologie zarządcze” nagrodę główną otrzymało Centrum Monitorowania Opinii Internautów za projekt SentiOne, który jest spółką portfelową Funduszu.

EKG_AS1

Wyróżnienie w imieniu AINOT odebrał Maciej Wieloch – członek zarządu. Zawsze mocno wspieraliśmy promowanie innowacyjnych projektów. Główna nagroda to dla nas wyraz uznania i docenienie naszych dotychczasowych działań. Dodatkowym powodem do dumy jest zwycięstwo naszej spółki portfelowej – mówi Wieloch.

EKG_AS

Na zdjęciu (od prawej): Maciej Wieloch (członek zarządu AINOT), Kamil Bargiel (prezes SentiOne).

25 kwietnia 2014 11:04

Social WiFi wchodzi na rynek amerykański

Po dystrybucji usługi Social WiFi na rynku polskim i niemieckim, polska spółka pozyskała klientów za oceanem – na Manhattanie w Nowym Jorku. Do mapy miejsc korzystających z Social WiFi można dopisać sieć kawiarni Birch Coffee. – Pilotaż w Nowym Jorku jest bardzo cenny, ale jeszcze ważniejsze są spotkania, które odbywamy z dużymi sieciami i potencjalnymi inwestorami – mówi CEO Social WiFi, Artur Racicki. Spółka planuje intensywne prace na rynku amerykańskim i kanadyjskim w trzecim kwartale 2014 roku.

Ale zdobywanie nowych rynków to nie jedyne zagraniczne plany Social WiFi. Artur Racicki bierze również udział w największej imprezie startupowej na świecie, New York Tech Day. – Staramy się być w centrum wydarzeń rynku technologicznego. Chcemy podglądać jak rozwijają się nowe projekty, szczególnie te z obszaru telekomunikacji, które są bardzo bliskie Social WiFi – dodaje Racicki.

Obecnie z Social WiFi korzysta w Polsce i Niemczech 240 lokalizacji i ponad 45 000 użytkowników. Są to w głównej mierze kawiarnie, hotele, restauracje, pizzerie, kluby muzyczne, bary, teatry i uczelnie.

Więcej informacji na: www.facebook.com/socialwifipl oraz www.socialwifi.pl.

Social WiFi Birch Coffee

18 kwietnia 2014 13:04

Harimata (nasza spółka portfelowa) wygrała Digital Health Award w Niemczech!

Harimata 17.04.2014

Digital Health Awards to nagrody przyznawane przez niemiecki fundusz XLHEALTH zajmujący się innowacyjnymi pomysłami technologicznymi z zakresu medycyny i zdrowia.

Paweł Jarmołkowicz, CEO spółki, rywalizował z dziesięcioma startupami m.in. z Niemiec i Hiszpanii. Ostatecznie jury uwierzyło w potencjał Harimaty, czego efektem jest główna nagroda w konkursie.

Harimata zajmuje się technologią rozpoznawania wzorców zachowań i ich kontekstu na podstawie informacji z urządzeń mobilnych. Wspiera diagnostykę i terapię zaburzeń u dzieci dotkniętych autyzmem, ADHD i u dorosłych z podejrzeniem depresji. Każdy z użytkowników technologii Harimata jest badany pod kątem tego w jaki sposób trzyma smartfon w dłoni, jak nim porusza i w jaki sposób zachowuje się w wybranej aplikacji.

Więcej informacji o spółce i udziale w konkursie na stronie www.harimata.co i www.facebook.com/MeetHarimata.

Mogę polecić ten fundusz jako solidnego Partnera biznesowego. Mocną stroną AINOT jest kompetentny Zarząd i zdroworozsądkowe podejście biznesowe.

—Kamil Bargiel, prezes SentiOne

Pytania i odpowiedzi

Co wyróżnia AINOT?
Środki finansowe - dysponujemy największymi środkami przydzielonymi w ramach działania 3.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. W przypadku, gdy zapotrzebowanie na kapitał jest większe niż równowartość 200.000 euro, fundusz inwestycyjny SATUS Venture lub inny fundusz prywatny może objąć część udziałów, pokrywając je wkładem pieniężnym. Nasza zaleta to także otwarty nabór wniosków, dzięki czemu pomysłodawca ma możliwość zgłaszania swoich pomysłów w każdej chwili, przez cały rok.
Kto może zgłosić pomysł?
Pomysł może zgłosić każda osoba. Może to być osoba fizyczna, grupa osób lub prywatna osoba prawna. Należy spełniać tylko jeden warunek - być właścicielem lub współwłaścicielem zgłaszanego pomysłu. W imieniu pomysłodawcy pomysł może zgłosić również jego pełnomocnik.
Jak zgłosić pomysł?
Poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na naszej stronie internetowej i dostarczenie go do siedziby AINOT.
Jakie kryteria decydują o kwalifikacji do etapu preinkubacji?
Decyzję o zakwalifikowaniu do etapu preinkubacji podejmuje Zarząd AINOT na podstawie rekomendacji Komisji Oceny Pomysłów. Największe szanse na kolejny etap mają pomysły charekteryzujące się silną przewagą konkurencyjną, istotnymi barierami wejścia oraz globalnym potencjałem.
Jak bardzo zaawansowany musi być projekt składany do AINOT?
Poszukujemy pomysłów będących dopiero w fazie koncepcji, prototypów, wstępnych biznesplanów. Projekty trafiające do nas są na różnym poziomie zaawansowania, od ogólnego zarysu pomysłu po przemyślane i przeanalizowane koncepcje. W pierwszym przypadku wymagane jest większe zaangażowanie pomysłodawcy. Zazwyczaj bardziej przemyślane i lepiej przygotowane projekty mają większe szanse na uzyskanie wsparcia, aczkolwiek nie jest to regułą.
Co dzieje się z pomysłem przed jego zaistnieniem na rynku?
Przed wejściem na rynek, zgłoszony pomysł musi pomyślnie przejść Etap preinkubacji, który polega na pogłębionej analizie i weryfikacji pomysłu pod kątem jego innowacyjności, a także ocenie jego szans rynkowych. Preinkubację kończy sformułowanie szczegółowego biznesplanu.
Ile projektów ma szanse na inwestycje?
W etapie inwestycji kapitałowych weźmie udział co najmniej 20 najlepszych projektów.
Kto podejmuje decyzję o kwalifikacji do etapu preinkubacji?
Decyzję podejmuje Zarząd AINOT na podstawie rekomendacji Komisji Opinii Pomysłów.
Jakie ekspertyzy można finansować w okresie preinkubacji?
Oferowany zestaw usług doradczych obejmuje m. in. doradztwo patentowe i własności intelevktualnej, doradztwo finansowe, strategiczne, inwestycyjne, podatkowe, prawne, marketingowe, księgowe, techniczne oraz badań technicznych, rynkowych.
W jaki sposób są podzielone udziały w nowej spółce?
AINOT obejmuje mniej niż połowę udziałów w tworzonej spółce, a pomysłodawca co najmniej 50%+1 udziałów, pokrywając je środkami prywatnymi (gotówka lub aport). Szczegółowy podział zależy od perspektyw rynkowych pomysłu oraz niezbędnych nakładów i jest ustalany w drodze negocjacji. W przypadku, gdy zapotrzebowanie na kapitał jest większe niż równowartość 200.000 euro, fundusz inwestycyjny SATUS Venture lub inny fundusz prywatny może objąć część udziałów, pokrywając je wkładem pieniężnym.
Jak długo AINOT jest zaangażowany kapitałowo w nową spółkę?
Przewidywany okres naszego zaangażowania w spółkę nie powinien przekraczać 5 lat. O wydłużeniu tego okresu decydować mogą jedynie względy komercyjne, przy czym maksymalny okres inwestycji nie może przekroczyć 10 lat. Preferowanym sposobem wyjścia z inwestycji jest pozyskanie inwestora branżowego, wprowadzenie spółki na rynek regulowany lub sprzedaż akcji spółki innemu funsuszowi typu private equity. Alternatywnymi sposobem wyjścia z inwestycji jest wykup menadżerski. Udziały/akcje będą sprzedawane w cenach rynkowych i konkurencyjnych.
Jaką mam pewność, że nikt nie wykorzysta mojego pomysłu?
Nie ujawniamy zgłoszonych nam pomysłów i informacji dotyczących projektów nikomu spoza AINOT. Umowa preinkubacji zawiera klauzulę o zachowaniu poufności. Ponadto, wszyscy pracownicy AINOT są zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji przekazywanych w dokumentacji aplikacyjnej. AINOT nie wymaga podpisywania umów o zachowaniu poufności, aczkolwiek taka umowa może zostać podpisana na wniosek pomysłodawcy.
W jakim czasie prowadzony jest nabór pomysłów?
Prowadzimy otwarty nabór wniosków, dzięki czemu pomysłodawca ma możliwość zgłaszania swoich pomysłów w każdej chwili, przez cały rok.
Jaka jest maksymalna wysokość wsparcia finansowego?
Maksymalny wkład AINOT to 200.000 euro. W przypadku, gdy zapotrzebowanie na kapitał jest większe, fundusz inwestycyjny SATUS Venture lub inny fundusz prywatny może objąć część udziałów, pokrywając je wkładem pieniężnym.
Czy jest możliwość zgłoszenia więcej niż jednego pomysłu?
Tak

Uwaga: informujemy, że w perspektywie najbliższych kilku miesięcy AINOT nie planuje kolejnych wejść kapitałowych. Jeżeli mają Państwo do zgłoszenia projekt o charakterze badawczo-rozwojowym prosimy o aplikowanie na stronie Funduszu Infini: infini.pl

Jeśli pomysłodawcą jest grupa osób (fizycznych lub prawnych), to formularz powinna wypełnić jedna osoba (fizyczna lub upoważniona do reprezentacji w przypadku osób prawnych) posiadająca pełnomocnictwo pozostałych współmocodawców do kontaktów z Akceleratorem Innowacji NOT

Nazwa (dotyczy osób prawnych)

Imię i nazwisko*(pomysłodawcy lub pełnomocnika pomysłodawcy)

Szczegółowe zasady naboru wniosków, etapów wsparcia pomysłów, a także udzialania zamówień w projekcie znajdziesz w naszych regulaminach:
Regulamin naboru i oceny wniosków
Regulamin etapów preinkubacji i wejścia kapitałowego
Regulamin udzielania zamówień w projekcie

Adres zamieszkania*

Adres do korespondencji(jeśli inny niż zamieszkania)

Telefon kontaktowy*

E-mail*

Krótka charakterystyka pomysłu

Charakterystyka powinna zawierać co najmniej odpowiedzi na poniższe pytania:
Na czym polega pomysł?
Jaki produkt / usługa będzie wynikiem realizacji Pomysłu?
Czy jest innowacyjny?
Jeżeli tak, to na czym polega ta innowacyjność?
W czym ten produkt/usługa będzie lepszy od konkurencji? *

Opis komercjalizacji pomysłu

Opis możliwości zastosowania (komercjalizacji) pomysłu w działalności gospodarczej, w tym szczególności skrótowa charakterystyka docelowego produktu (usługi), rynku, konkurencji oraz nabywców.

lub anuluj


Skąd wiesz o ofercie Akceleratora Innowacji NOT?

Otwórz formularz zgłoszeniowy

Kontakt

+48 22 629 26 36

ainot@ainot.pl

Akcelerator Innowacji NOT Sp. z o.o.
ul. Żurawia 43 (II piętro)
00-680 Warszawa

fax +48 22 6238394