25 kwietnia, 2014
Po dystrybucji usługi Social WiFi na rynku polskim i niemieckim, polska spółka pozyskała klientów za oceanem – na Manhattanie w Nowym Jorku. Do mapy miejsc korzystających z Social WiFi można dopisać sieć kawiarni Birch Coffee. – Pilotaż w Nowym Jorku jest bardzo cenny, ale jeszcze ważniejsze są spotkania, które odbywamy z dużymi sieciami i potencjalnymi inwestorami – mówi CEO Social WiFi, Artur Racicki. Spółka planuje intensywne prace na rynku amerykańskim i kanadyjskim w trzecim kwartale 2014 roku.
Ale zdobywanie nowych rynków to nie jedyne zagraniczne plany Social WiFi. Artur Racicki bierze również udział w największej imprezie startupowej na świecie, New York Tech Day. – Staramy się być w centrum wydarzeń rynku technologicznego. Chcemy podglądać jak rozwijają się nowe projekty, szczególnie te z obszaru telekomunikacji, które są bardzo bliskie Social WiFi – dodaje Racicki.
Obecnie z Social WiFi korzysta w Polsce i Niemczech 240 lokalizacji i ponad 45 000 użytkowników. Są to w głównej mierze kawiarnie, hotele, restauracje, pizzerie, kluby muzyczne, bary, teatry i uczelnie.
Więcej informacji na: www.facebook.com/socialwifipl oraz www.socialwifi.pl.
Poprzedni artykuł:
« Harimata (nasza spółka portfelowa) wygrała Digital Health Award w Niemczech!
Następny artykuł:
AINOT i SentiOne nagrodzeni na VI Europejskim Kongresie Gospodarczym »