SentiOne wkracza na rynek

19 kwietnia, 2012

SentiOne, nasza spółka portfelowa, zakończyła fazę testową i rozpoczęła oficjalną działalność. SentiOne to narzędzie do monitoringu i ochrony wizerunku marki w internecie, pozwalające w kilka sekund sprawdzić ilość i zabarwienie emocjonalne wypowiedzi internautów na dany temat (osoby, marki, firmy, usługi). SentiOne jest narzędziem dla firm, instytucji i osób zainteresowanych monitorowaniem swojego wizerunku w internecie, a także doskonałym narzędziem pracy dla agencji PR, marketingowych czy interaktywnych. Monitoring trwa non-stop, równolegle budowana jest baza danych wypowiedzi na temat marek, produktów, usług i osób. Tzw. sentyment wypowiedzi jest analizowany pod kątem nastawienia emocjonalnego autorów, określany jest też stopień nastawienia (np. wypowiedŸ o ocenie sentymentu „+20” jest potencjalnie bardziej pozytywna niż wypowiedŸ o ocenie „+4”). Klient SentiOne ma do dyspozycji intuicyjny panel, a wyniki analiz są prezentowane w przystępnej formie i łatwo można je wyeksportować do innych programów. Więcej o SentiOne można przeczytać m.in. tutaj. Zapraszamy również do zapoznania się ze stroną spółki: http://www.sentione.pl

Poprzedni artykuł:
«

Następny artykuł:
»